Wat is de levertijd?
Wij verzenden gewoonlijk het pakket met POST NL binnen 3 werkdagen, maar vaak gaat het pakket de zelfde dag of de dag erna al op de post.
We verzenden in ieder geval altijd zo snel als mogelijk is!
Nadat het pakket verzonden is, ontvangt u automatisch een mail met daarin de trackingcode.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een Post NL pakket in Nederland zijn € 7,75 en voor een buspakket € 4,95. Er kan bijvoorbeeld ca. 150 tot 190cm van een katoentje in een buspakket of 90cm tricot katoen. De meeste overige stoffen passen helaas niet in ons buspakketje. Als uw bestelling in een buspakket past, dan wijzigt de webshop automatisch de kosten, u hoeft hiervoor niets te doen.
De pakketkosten naar het buitenland zijn divers, het ligt aan het land.
1 België € 11,00
2 Duitsland Denemarken Frankrijk Luxemburg Monaco Oostenrijk € 22,50
3 Spanje Portugal Polen Slovenië Zweden Tsjechië Slovakije Hongarije Finland Italië € 35,00
4 Bulgarije Estland Ierland Griekenland Letland Litouwen Roemenië Malta Kroatië € 45,00
Moet een pakketje buiten de EU bezorgd worden, kijk of u op uw land een order kunt invoeren, dan ziet u daar de verzendkosten. Staat uw land er niet bij, mail ons dan voor de tarieven, deze zijn variabel.
ACTIE OP DIT MOMENT GRATIS VERZENDEN VOOR NEDERLAND, DUITSLAND EN BELGIE BOVEN EEN BEPAALD BEDRAG:
-BINNEN NEDERLAND BOVEN € 150,00
-BELGIE BOVEN € 200,00
-DUITSLAND BOVEN € 350,00 (FRANKRIJK - DENEMARKEN - LUXEMBURG - MONACO - OOSTENRIJK OOK)
Tijdens het afrekenproces kunt u kiezen voor diverse opties.
*normale pakket verzending - deze wordt gewoon z.s.m. door post nl geleverd (dit is standaard)
*normaal pakket ipv buspakket (een buspakket is namelijk niet verzekerd of traceerbaar, op eigen risico bij verlies), hier betaalt u een toeslag van € 2.40, zodat het pakket, ondanks dat het in een buspakket past, toch als gewoon pakket verzonden wordt (het pakket krijgt nu wel een tracking code die te volgen is en het pakket is dan ook hiermee ons risico)
*verzending naar afhaalpunt POST NL (selecteer het afleverpunt tijdens het afrekenproces)
Uiteraard kunt u ook een afwijkend afleveradres invoeren bij afleveradres tijdens het afrekenproces van de order.
Kan ik mijn order afhalen?
Helaas kunt u uw order bij ons niet afhalen, maar wel op een POST NL afhaalpunt.
Geef dit dan aan tijdens het afronden van de order. U kunt kiezen voor afhalen afhaalpunt en tijdens het afrekenproces het afhaalpunt naar keuze selecteren, klik dan bij het plusje bij 'bezorgtijden en ophaalpunten'.
Ik ben iets vergeten, kan ik iets toevoegen?
Bij bankoverschrijving is het mogelijk om producten toe te voegen aan uw order, mits deze nog niet betaald is. Stuur ons dan een mail met uw verzoek (inclusief de artikelnummers). Is de order al betaald, dan zal dit helaas niet mogelijk zijn.
Is mijn order al verstuurd?
Nadat uw order geplaatst is, gaan wij deze zo snel mogelijk verwerken. Pas wanneer de tracktrace code verstuurd is per mail, is het pakket bij Post NL en kunt u het pakket traceren (mits het een gewoon pakket is en geen buspakket).
Mijn buspakket is nog niet geleverd, wat nu?
LET OP! buspakketjes zijn niet traceerbaar en kunnen makkelijker kwijt raken, buspakketjes worden verzonden op risico van de ontvanger. Buspakketjes zullen binnen 24uur de status geleverd hebben, zelfs al is dat nog niet zo. Heb nog even geduld en vraag voor de zekerheid bij de buren na of zij iets ontvangen hebben.
De postbode mag er 2 weken over doen om een buspakket af te leveren.
U kunt ook kiezen voor 'normaal pakket i.p.v. buspakket' bij het afrekenen, dan bent u zeker van de ontvangst van uw stoffen. Gelukkig hebben we bijna geen ervaring met kwijtgeraakte buspakketjes bij de post.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Heeft u de spam folder al bekeken? Het kan voorkomen dat deze daarin beland. Het is raadzaam om ons email adres toe te voegen aan uw adresboek. Zo voorkomt u herhaling van dit probleem. Wanneer u nog geen bevestigingsmail heeft ontvangen maar wel een bestelling heeft geplaatst. Kan dit komen doordat u een verkeerd email adres heeft gebruikt. Deze kunt u in het account aanpassen om dit probleem in de toekomst te voorkomen. Mocht u toch nog willen dubbel checken of uw order bij ons ontvangen is, kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder.