Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
klachten
Heeft u een vraag m.b.t. een klacht of andere opmerking kunt u deze stellen via het contact formulier in onze webshop.
Gaat de vraag over een lopende of geleverde order dan kunt u ook reageren op de mail met orderbevestiging of factuur die u in uw mailbox heeft ontvangen, dan hebben we meteen de juiste gegevens bij de hand. En gemakkelijk voor u.
Is er per ongeluk iets mis gegaan met uw bestelling, ook wij kunnen een fout maken, of misschien hebben we een stoffout of vlekje over het hoofd zien. Beantwoordt u dan uw factuur mail met een duidelijk omschrijving, eventueel foto en als het een vlekje of foutje betreft ook de afmeting waar het ongeveer zit bijvoorbeeld. Graag ook de foto van de bijgevoegde paklijst uit de doos bijvoegen a.u.b.
Klachten dienen binnen 2 weken gemeld te zijn, nog voordat de stof gewassen of geknipt is uiteraard.
We zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Groeten Team KicKenStoffen
p.s. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kickenstoffen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.